فرم کاندیداتوری انجمن جمعیت شناسی ایران‎

اعضاء محترم انجمن جمعیت شناسی ایران

با سلام و احترام،

به آگاهی می رساند با توجه به اتمام دوره هیات مدیره انجمن، طی هماهنگی به عمل آمده با کمیسیون انجمنهای علمی وزارت علوم، انتخابات هیأت مدیره و بازرسان انجمن جمعيت شناسي ايران تحت نظارت نماینده وزارت علوم نیمه اول اسفند ماه 1402 برگزار می­گردد.

بدون شک خدمتگزاری در هیات مدیره انجمن برای ارتقاء فعالیتهای آموزشی و ترویجی جمعیت شناسی در کشور افتخار و رسالتی ارزشمند است که با لطف خدای بزرگ و رای اعضاء محترم انجمن حاصل می­شود. علاوه بر تخصص اعضاء هیات مدیره، موفقیت انجمن و اثر گذاری فعالیتهای آن، مستلزم تعهد حرفه ای و ملی، و نیز صرف انرژی و وقت کافی برای انجام امور عام المنفعه است.

بدینوسیله از اعضای پیوسته انجمن که تمایل به شرکت در انتخابات به عنوان کاندیدای عضویت در هیأت مدیره و بازرس انجمن دارند دعوت می شود تا فرم کاندیداتوری را تکمیل و حداکثر تا 15 بهمن ماه از طریق ایمیل به آدرس pai@ut.ac.ir به دبیرخانه انجمن ارسال فرمایند.لازم به ذکر است که به منظور شرکت در انتخابات بایستی عضویت کاندیدای انتخابات و اعضاء در سامانه انجمن به روز رسانی شود، در غیر اینصورت امکان شرکت در انتخابات وجود نخواهد داشت. حق عضویت سالانه مبلغ 100 هزار تومان می باشد و اعضاء می توانند حق عضویت خود برای دو یا سه سال بصورت یک­جا از طریق یکی از روش های زیر پرداخت نمایند:


شماره حساب انجمن

0342054900

بانک تجارت

شماره شبا انجمن جمعیت شناسی ایران

IR580180000000000342054900

ایمیل مرتبط با عضویت جدید در انجمن و یا تمدید عضویت:

pai@ut.ac.ir


واتساپبرای پاسخگویی به سوالاتبه صورت پیام:09010595286

فرم کاندیداتوری را از اینجا دریافت نمایید

اسامی کاندیدای هیات مدیره و زمان برگزاری مجمع عمومی و انتخابات انجمن متعاقبا اعلام خواهد ‌شد.

با آرزوی سلامت و حضور فعال شما در انتخابات انجمن،

دبیرخانه انجمن جمعيت شناسي ایران