برگزاری انتخابات هیأت مدیره انجمن جمعيت شناسي ایران به صورت آنلاین

اعضاء محترم انجمن جمعیت شناسی ایران

با سلام و احترام،

به آگاهی می رساند با توجه به اتمام دوره هیات مدیره انجمن، طی هماهنگی به عمل آمده با کمیسیون انجمنهای علمی وزارت علوم، انتخابات هیأت مدیره و بازرسان انجمن جمعيت شناسي ايران تحت نظارت نماینده وزارت علوم پایان آذرماه ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برگزار می­گردد.

بدون شک خدمتگزاری در هیات مدیره انجمن برای ارتقاء فعالیتهای آموزشی و ترویجی جمعیت شناسی در کشور افتخار و رسالتی ارزشمند است که با لطف خدای بزرگ و رای اعضاء محترم انجمن حاصل می­شود. علاوه بر تخصص اعضاء هیات مدیره، موفقیت انجمن و اثر گذاری فعالیتهای آن، مستلزم تعهد حرفه ای و ملی، و نیز صرف انرژی و وقت کافی برای انجام امور عام المنفعه است.

بدینوسیله از اعضای پیوسته انجمن که تمایل به شرکت در انتخابات به عنوان کاندیدای عضویت در هیأت مدیره و بازرس انجمن دارند دعوت می شود تا فرم کاندیداتوری را تکمیل و حد اکثر تا 5 آذرماه از طریق ایمیل به آدرس pai@ut.ac.ir  به دبیرخانه انجمن ارسال فرمایند.  

لازم به ذکر است که به منظور شرکت در انتخابات بایستی عضویت کاندیدای انتخابات و اعضاء در سامانه انجمن به روز رسانی شود، در غیر اینصورت امکان درج آنها در سیستم برگزاری انتخابات به صورت آنلاین وجود نخواهد داشت.  حق عضویت سالانه مبلغ 25000 تومان می باشد و اعضاء می توانند حق عضویت خود برای دو یا سه سال بصورت یک­جا از طریق درگاه الکترونیکی زیر پرداخت نمایند.  ضمناً آن دسته از اعضاء که در سالهای قبل حق عضویت را پرداخت نکرده اند لازم است که حق عضویت معوقه را پرداخت نمایند.

فرم کاندیداتوری

درگاه الکترونیکی جهت پرداخت حق عضویت انجمن :

https://idpay.ir/ozveiatpaiasso-12/shop

 ایمیل مرتبط با عضویت جدید در انجمن و یا تمدید عضویت:

ozveiatipaiasso.ir@gmail.com


واتساپ  برای پاسخگویی به سوالات  به صورت پیام:                                                     09010595286

اسامی کاندیدای هیات مدیره و زمان برگزاری مجمع عمومی و انتخابات انجمن که بصورت آنلاین برگزار می گردد متعاقبا اعلام خواهد شد.

با آرزوی سلامت و حضور فعال شما در انتخابات انجمن،

دبیرخانه انجمن جمعيت شناسي ایران