ترکیب و آغاز فعالیتهای هفتمین دوره هیات مدیره انجمن جمعیت شناسی ایران

به نام خداوند جان و خرد

اعضاء محترم انجمن جمعیت شناسی ایران

با سلام و احترام،

همانگونه که مستحضرید ششمین دوره هیات مدیره انجمن جمعیت ­شناسی ایران به اتمام رسید. خدای بزرگ را سپاسگزاریم که در این دوره نیز توفیق انجام اقدامات و خدمات علمی ارزشمندی در راستای اساسنامه انجمن حاصل شد. برگزاری سمینارها، نشست­ های علمی و کنفرانس دوسالانه، ارتباط علمی موثر با مراجع سیاستگذاری و آمار جمعیتی، ایفای نقش در راستای اهداف سیاستهای کلی جمعیت به عنوان یکی از اولویتهای سیاستی کشور، تقویت ارتباط و همکاریهای علمی بین اعضاء انجمن، تقدیر از پیشکسوتان و حمایت از جمعیت ­شناسان جوان از جمله اقدامات هیات مدیره انجمن در دوره ششم بود. علاوه بر آن، تاسیس دفاتر استانی انجمن در دانشگاههای تبریز، شیراز، همدان و یزد گام موثری در راستای گسترش فعالیتهای آموزشی و ترویجی انجمن در کشور بود. خوشبختانه نتیجه ارزیابی کمیسیون انجمنهای علمی وزارت علوم از فعالیتهای انجمن جمعیت شناسی ایران در سال 1398 و ارتقاء انجمن به رتبه A بیانگر موفقیت انجمن می­باشد. بدینوسیله، یک­بار دیگر از همدلی و همکاری بیدریغ تک تک اعضاء محترم ششمین دوره هیات مدیره و بازرسین انجمن قلبا تشکر می کنم.

مایه خرسندی است که با حضور فعال اعضاء انجمن، اعضاء هیات مدیره هفتمین دوره انجمن در هفته گذشته انتخاب شدند.  نخستین جلسه هیات مدیره جدید در روز شنبه مورخه 6 دیماه 1399 برگزار شد، و ترکیب هیات مدیره جدید به شرح زیر انتخاب گردید:

آقای دکتر محمد میرزایی به عنوان رئیس انجمن

آقای دکتر رسول صادقی به عنوان نائب رئیس انجمن

خانم دکتر فاطمه ترابی به عنوان خزانه ­دار

هم چنین آقایان دکتر عسکری ندوشن و دکتر علی­ یار احمدی به عنوان سایر اعضاء اصلی هیات مدیره نقش فعال خواهند داشت.  آقای بلادی موسوی و اینجانب نیز افتخار داریم به عنوان بازرسین انجمن در این دوره خدمت کنیم. 

در پایان ضمن سپاسگزاری از حسن توجه و حمایت اعضاء محترم انجمن جمعیت شناسی ایران، برای هیات مدیره جدید انجمن موفقیت روز افزون آرزومندم.

با تجدید احترام،

محمد­جلال عباسی­ شوازی

رئیس ششمین دوره انجمن



اعضای جدید هیات مدیره انجمن جمعیت شناسی ایران